- Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego,
 - Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja,
 - Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania, świadectwa pracy, aneksy itp.
 - Zakładanie akt personalnych oraz wpinanie dokumentacji pracowniczej do teczek osobowych,
 - Archiwizacja akt osobowych,
 - Aktywne uczestnictwo w realizacji bieżących działań zespołu,
 - Bieżąca współpraca z wew. działem HR Klienta,
 - Sporządzanie raportów kadrowych i zestawień,
 - Obsługa programu kadrowego SAP.
 
- Umiejętność pracy w zespole,
 - Komunikatywność i orientacja na Klienta,
 - Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,
 - Dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
 - Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1/B2,
 - Znajomość MS Office, szczególnie Word i Excel.
 
- Ukończony kurs kadrowo- płacowy,
 - Doświadczenie w pracy lub ze stażu w dziale kadr lub na podobnym stanowisku,
 
- Pracę w zgranym i wspierającym się zespole,
 - Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów,
 - Możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni home office),
 - Stosujemy elastyczne godziny pracy
 - Benefity: opieka medyczna w sieci Enel-Med , karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe,
 - Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Więcej informacji03.11.2025
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...
Więcej informacji30.10.2025
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...
Więcej informacji