- Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail.
- Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok).
- Biegłość w języku niemieckim (C1) i angielskim (B2).
- Zdolności interpersonalne, takty i opanowanie.
- Precyzja, dobra organizacja pracy.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywność.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia z branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów (platforma MyBenefit, ubezpieczenie, opieka medyczna).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Wsparcie lidera zespołu.
Podobne oferty:
18.07.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi . Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów....
Więcej informacji30.05.2025
Konsultant ds. Sprzedaży
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Oława
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Więcej informacji30.05.2025
Konsultant ds. Sprzedaży
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...
Więcej informacji