- Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych,
 - Redagować treści wiadomości i komunikatów,
 - Prezentować aktualne oferty dopasowane do potrzeb odbiorców,
 - Utrzymywać dobry kontakt z klientami i współpracującymi firmami,
 - Wspierać współpracowników w realizacji celów zespołowych.
 
- Minimum średnie wykształcenie,
 - Sprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie,
 - Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania relacji,
 - Samodzielność i zaangażowanie,
 - Doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane.
 
- Pracę zdalną w elastycznych godzinach,
 - Umowę zlecenie,
 - Stawkę godzinową 30,50 zł brutto + prowizje za wyniki,
 - Szkolenie przygotowujące do pracy,
 - Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa,
 - Możliwość rozwoju i awansu.
 
Podobne oferty:
09.10.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać klientom o produktach banku....
Więcej informacji07.08.2025
Konsultant ds. obsługi i zapisów
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Telefoniczna obsługa zapytań i zapisów kursantów Dopasowywanie oferty kursów do indywidualnych potrzeb klientów Koordynacja współpracy z nauczycielami i lektorami Współpraca z działem rekrutacji przy naborze kadry Obsługa systemu rejestracji i...
Więcej informacji04.08.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać klientom o produktach banku....
Więcej informacji