Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję:
- Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi.
- Opowiadać klientom o produktach banku.
- Wprowadzać klientów w świat naszej bankowości mobilnej i internetowej.
- Zapewniać korzystanie z produktów bankowych poprzez ich sprzedaż.
Pracujemy bazując na rozwiązaniach AI i rozwijamy naszych pracowników zgodnie z rynkowymi trendami. Dbamy o to, abyś mógł docelowo brać udział w projektach i kreowaniu rozwiązań, które pozytywnie zaskoczą naszych klientów, ale też Tobie zapewnią satysfakcjonującą drogę zawodową. W tym także karierę międzynarodową - jeżeli zapragniesz iść w tym kierunku.
Spotkajmy się, a opowiemy Ci o nas więcej!
- Minimum średnie wykształcenie.
- Poprawną dykcję.
- Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi.
- Pozytywne nastawienie do sprzedaży.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
Podobne oferty:
07.08.2025
Konsultant ds. obsługi i zapisów
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Telefoniczna obsługa zapytań i zapisów kursantów Dopasowywanie oferty kursów do indywidualnych potrzeb klientów Koordynacja współpracy z nauczycielami i lektorami Współpraca z działem rekrutacji przy naborze kadry Obsługa systemu rejestracji i...
Więcej informacji04.08.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać klientom o produktach banku....
Więcej informacji18.07.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi . Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów....
Więcej informacji