- Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi .
- Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów.
- Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów zdalnych.
- Wsparcie klientów przy zachowaniu standardów i procedur obowiązujących w banku.
- Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów.
- Minimum wykształcenie średnie.
- Poprawna dykcja i łatwość prowadzenia rozmowy.
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
- Sprawna obsługa komputera.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.
- Udział w 8-godzinnych szkoleniach (głównie w godzinach 8:00 - 16:00) w pierwszym tygodniu zatrudnienia.
Podobne oferty:
09.10.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać klientom o produktach banku....
Więcej informacji07.08.2025
Konsultant ds. obsługi i zapisów
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Telefoniczna obsługa zapytań i zapisów kursantów Dopasowywanie oferty kursów do indywidualnych potrzeb klientów Koordynacja współpracy z nauczycielami i lektorami Współpraca z działem rekrutacji przy naborze kadry Obsługa systemu rejestracji i...
Więcej informacji04.08.2025
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję: Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi. Opowiadać klientom o produktach banku....
Więcej informacji