Ogłoszenie numer: 10378089, z dnia 2025-11-03
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług.
 - Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi.
 - Udział w spotkaniach oraz ich przygotowywanie.
 - Tworzenie i aktualizacja raportów oraz zestawień.
 - Wsparcie bieżących projektów w razie potrzeby.
 
Wymagania
- Wykształcenie ekonomiczne.
 - Mile widziane doświadczenie w pracy asystenckiej lub administracyjnej.
 - Umiejętność dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność i dokładność.
 - Dobra znajomość języka niemieckiego.
 - Mile widziane zainteresowania techniczne.
 - Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel.
 
Oferujemy
- Przyjazne środowisko pracy i zgrany zespół.
 - Program wdrożeniowy i możliwości rozwoju zawodowego.
 - Nowoczesne biuro i szybki proces decyzyjny.
 - Premie uznaniowe, pakiet prozdrowotny i program poleceń pracowniczych.
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Więcej informacji30.10.2025
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...
Więcej informacji24.10.2025
Starszy Asystent w dziale kadr
Contract Administration Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy...
Więcej informacji