- Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami
- Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami
- Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp.
- Samodzielna kontrola faktur i terminów
- Przygotowywanie spotkań i udział w nich
- Wykonywanie dodatkowych zadań (np. Poszukiwanie informacji itp.)
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim lub administracyjnym
- Umiejętność współpracy zespołowej
- Dobra organizacja, rzetelność i dokładność
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Eventy & duch zespołowy.
- Onboarding & stały rozwój.
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
- Firma rodzinna & szybkie decyzje.
- Premie uznaniowe.
- Zdrowie w miejscu pracy.
- Ekspansja.
- Program poleceń pracowniczych.
Podobne oferty:
03.11.2025
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...
Więcej informacji30.10.2025
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i...
Więcej informacji24.10.2025
Starszy Asystent w dziale kadr
Contract Administration Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy...
Więcej informacji