Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
- Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
 - Współpraca z kolegami z różnych działów
 - Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
 - Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
 - Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
 - Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
 
- Wykształcenie ekonomiczne
 - Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
 - Różnorodne zadania
 - Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
 - Dobra znajomość j. niemieckiego
 - Mile widziane zainteresowanie techniczne
 - Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
 
- Eventy & duch zespołowy.
 - Onboarding & stały rozwój.
 - Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
 - Firma rodzinna & szybkie decyzje.
 - Premie uznaniowe.
 - Zdrowie w miejscu pracy.
 - Ekspansja.
 - Program poleceń pracowniczych.
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Więcej informacji03.11.2025
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...
Więcej informacji24.10.2025
Starszy Asystent w dziale kadr
Contract Administration Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy...
Więcej informacji