Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Technik administracji
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice
Numer: StPr/25/0341
OBOWIĄZKI:
wsparcie administracyjne i organizacyjnew biurze, obsługa korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, inne prace zlecone przez naczelnika
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: Kultura osobista
Uprawnienia: chęć do nauki


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jelcz-Laskowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie

Podobne oferty:

07.11.2025

Specjalista/tka ds. administracyjnych w dziale produkcji technicznej

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Prowadzenie grafiku rezerwacji instrumentów i strojeń, koordynacja pracy stroicieli; Sporządzanie umów i dokumentów rozliczeniowych, rozliczanie pracy pracowników (umowy cywilnoprawne); Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie procesu zakupu instrumentów i...

Więcej informacji

03.11.2025

Starszy technik

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Bbsługa i organizacja sekretariatu Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP we Wrocławiu, pobieranie korespondencji, prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących wydziału, prowadzenie terminarza spotkań, narad odpraw wydziału. Redagowanie i...

Więcej informacji

09.10.2025

Specjalista ds. środków trwałych i wartości niematerialnych

Klient portalu Praca.pl

dolnośląskie / Wrocław

obsługa i analiza dokumentów związanych ze środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi opiniowanie umów i kontraktów dotyczących majątku jednostki procedowanie zamówień zakupowych i kontrola dokumentacji źródłowej prowadzenie...

Więcej informacji

Najnowsze ogłoszenia

Praca Wrocław