Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd,
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax),
- Praca pod presją czasu.
Zakres zadań
- prowadzi sprawy związane z zapewnieniem repatriantom i członkom ich rodzin warunków do osiedlenia się, zasiłków na pokrycie kosztów przejazdu i zagospodarowania oraz aktywizacji zawodowej, w tym weryfikuje pod względem formalnym i merytorycznym wnioski jednostek samorządu terytorialnego o dotacje, opracowuje projekty porozumień pomiędzy wojewodą a gminami,
- przygotowuje i opracowuje projekty dokumentów wskazujących cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, miejsce zamieszkania oraz weryfikuje indywidualne programy integracji i prowadzi rejestr zatwierdzonych programów,
- weryfikuje gminne i powiatowe sprawozdania rzeczowo-finansowe z realizacji pomocy dla repatriantów i uchodźców oraz sporządza rozliczenia udzielonych dotacji,
- gromadzi informacje niezbędne do sporządzenia materiałów planistycznych i wystąpień do ministra właściwego w sprawach finansów publicznych o środki finansowe, wnioskowane przez jednostki samorządu terytorialnego na realizację zadań z zakresu pomocy repatriantom oraz integracji cudzoziemców,
- analizuje i opiniuje wnioski zgłaszane przez jednostki organizacyjne pomocy społecznej i podmioty niepubliczne na otwarte konkursy dotyczące realizacji zadań pomocy społecznej organizowane przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- znajomość ustawy o repatriacji, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
- umiejętność organizacji pracy- poziom przeciętny
- komunikatywność- poziom przeciętny
- znajomość arkuszy kalkulacyjnych - poziom średniozaawansowany
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
05.11.2025
Starszy specjalista
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne...
Więcej informacji31.10.2025
Starszy inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na drugim piętrze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk, budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Zakres...
Więcej informacji28.10.2025
Starszy technik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Realizacja zadań w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji wpływającej do urzędu. Rejestracja dokumentacji w dzienniku elektronicznym. Obsługa interesantów w dziedzinie obsługi korespondencji.Praca na czas określony: 3...
Więcej informacji