Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje:
- Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert produktów Credit Agricole Bank Polska, z naciskiem na korzyści dla klienta i rentowność banku
- Pozyskiwanie nowych klientów z segmentu korporacyjnego oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych
- Zarządzanie portfelem klientów, zapewniając zgodność z wymogami rentowności oraz optymalizację stosunku zysków do ryzyka
- Współpracę z podmiotami Grupy Credit Agricole w celu identyfikacji potrzeb klientów i tworzenia wspólnych ofert
- Zapewnianie zgodności operacji z przepisami i regulacjami, w tym standardami KYC, MIFID i AML
- Udział w procesie kredytowym, w tym przygotowywanie dokumentacji kredytowej i negocjacje
- Inicjowanie i udział w projektach usprawniających pracę i procesy w departamencie oraz całym pionie
- Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą
Wsparcie współpracowników poprzez mentoring i dzielenie się wiedzą.
- Znasz rynek w obszarze klienta korporacyjnego na terenie zachodniej Polski
- Masz co najmniej 3-5 lat doświadczenia w bankowości lub finansach, co pozwala Ci doskonale rozumieć rynek i konkurencję
- Posiadasz wykształcenie wyższe (licencjat) w dziedzinie finansów, bankowości lub ekonomii
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym, co umożliwia Ci swobodną komunikację z klientami i partnerami
- Potrafisz interpretować sprawozdania finansowe oraz rozumiesz dokumentację kredytową
- Jesteś otwarty na zmiany, potrafisz efektywnie działać i planować swoje działania
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B
- Cenisz etykę biznesową i współpracę z innymi
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Podobne oferty:
19.07.2025
Account Manager – Pneumatyka przemysłowa
RAControls Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: Osiąganie celów sprzedażowych dla przydzielanej grupy produktowej oraz na przypisanych klientach w zakresie rozwiązań pneumatyki przemysłowej, systemach zarządzania sprężonym powietrzem (produkty firmy SMC) Zarządzanie bezpośrednią...
Więcej informacji07.07.2025
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
m-PLAY
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie...
Więcej informacji21.06.2025
Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne
Orange Polska
dolnośląskie / Wrocław
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w...
Więcej informacji