Ogłoszenie numer: 10270382, z dnia 2025-09-27
![]()
Sprzedawca samochodów
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów z klientami
- realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
- współpraca przy wyborze aut z aukcji zagranicznych
- finalizacja transakcji i budowanie długotrwałych relacji
- podstawowa analiza parametrów technicznych pojazdów
Wymagania
- zainteresowanie motoryzacją i chęć pogłębiania wiedzy o rynku aut z USA i Kanady
- komunikatywność i umiejętność pracy z klientem
- język polski na poziomie swobodnym, angielski na poziomie średnim (znajomość ukraińskiego lub rosyjskiego mile widziana)
- dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność działania w zespole
- znajomość obsługi komputera, mile widziane doświadczenie z systemami CRM
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w systemie pon.–pt., godz. 10–18
- atrakcyjne wynagrodzenie od 6000 zł + premie za wyniki
- pracę z gotową bazą klientów i pełne wsparcie szkoleniowe
- możliwość awansu i rozwoju kariery w sprzedaży
- preferencyjne warunki zakupu samochodów z USA
- przyjazny zespół oraz integracje firmowe
Podobne oferty:
25.09.2025
Menedżer sprzedaży samochodów z USA
PAN AMERICA OLEH BOICHUK
dolnośląskie / Wrocław
Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z klientami Realizacja założonych celów sprzedażowych i planów Współpraca z aukcjami ubezpieczeniowymi w USA, wybór samochodów Finalizowanie transakcji oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami Znajomość...
Więcej informacji25.08.2025
Menedżer sprzedaży samochodów z USA
PAN AMERICA OLEH BOICHUK
dolnośląskie / Wrocław
Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z klientami Realizacja założonych celów sprzedażowych i planów Współpraca z aukcjami ubezpieczeniowymi w USA, wybór samochodów Finalizowanie transakcji oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami Znajomość...
Więcej informacji28.05.2025
Specjalista ds. sprzedaży motocykli
Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
ZADANIA Realizacja planów sprzedaży motocykli i akcesoriów. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącymi. Prowadzenie procesów sprzedaży od początku do końca (analiza, prezentacje, negocjacje). Monitorowanie rynku i adaptacja...
Więcej informacji