Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd,
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w II instancji w zakresie zadań wynikających z ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- prowadzi postępowania administracyjne w trybach nadzwyczajnych z zakresu zadań wynikających z ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Wojewody w zakresie świadczeń z tytułu bezrobocia,
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach o nadanie, przedłużenie i utratę statusu centrum integracji społecznej,
- sprawuje nadzór nad działalnością Centrum w zakresie prawidłowości realizacji reintegracji zawodowej i społecznej, zgodności tej działalności z wymaganiami stanowiącymi podstawę przyznania statusu CIS oraz wypełnianie przez CIS obowiązku sprawozdawczego,
- prowadzi postępowania skargowe w sprawach dotyczących świadczeń z tytułu bezrobocia,
- sporządza okresowe sprawozdania z realizacji zadań dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych,
- prowadzi rejestr klubów integracji społecznej i centrów integracji społecznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne- znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym
- znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- znajomość ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
- znajomość ustawy o o ochronie danych osobowych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
12.09.2025
Koordynator ds. prawnych
Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska
dolnośląskie / Wrocław
Opis Przygotowywanie i obsługa dokumentacji (pisma, protokoły, uchwały, raporty, materiały na spotkania i zjazdy) Wsparcie prawne w bieżącej działalności organizacji (analiza i opracowanie umów, prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji) Organizacja...
Więcej informacji07.09.2025
Koordynator obsługi prawnej
Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska
dolnośląskie / Wrocław
Twoje główne zadania Przygotowywanie i obsługa dokumentacji prawnej oraz administracyjnej Analiza i opracowywanie umów, nadzór nad korespondencją i ewidencją dokumentów Organizacja i obsługa spotkań (notatki, raporty) Koordynacja działań z partnerami,...
Więcej informacji22.08.2025
Asystent sędziego
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów art. 155 ustawy z dnia 27.07.2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych. Szczegółowe informacje...
Więcej informacji