- Tworzenie i wysyłanie ofert handlowych oraz prowadzenie korespondencji mailowej z klientami.
- Obsługa procesów sprzedażowych.
- Analiza i identyfikacja obszarów do ponownej aktywizacji klientów oraz rozwoju sprzedaży.
- Przygotowywanie zestawień i analiz.
- Tworzenie, aktualizacja oraz zarządzanie bazami danych klientów.
- Dobra organizacja pracy oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Umiejętność komunikacji oraz prowadzenia korespondencji biznesowej.
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word.
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji zadań.
- Mile widziane doświadczenie w branży stolarskiej lub budowlanej i prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce ponad 30 lat.
- Cykl szkoleń wdrożeniowych.
- Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji i realizację projektów.
Podobne oferty:
07.08.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
GRUPA PZU
dolnośląskie / Wrocław
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz...
Więcej informacji22.07.2025
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Strategicznej
PRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Zakres zadań, za które będziesz odpowiedzialny/a: Zarządzanie dokumentacją sprzedażową Wsparcie w realizacji projektów specjalnych dla klientów Koordynacja procesu decyzyjnego niestandardowych projektów Współpraca z innymi działami przy tworzeniu nowych...
Więcej informacji29.05.2025
Specjalista ds. telefonicznego wsparcia sprzedaży
DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami prezentację oferty firmy analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o...
Więcej informacji