
Dział Zarządzania Majątkiem Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni będącym w zakresie odpowiedzialności Dyrektora Administracyjnego.
- udział w postępowaniach dotyczących najmu nieruchomości,
 - udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży i najmu ruchomości i nieruchomości,
 - rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych,
 - obsługa umów obowiązujących w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego,
 - dekretowanie i wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym,
 - redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prezentacji na potrzeby Dyrektora Administracyjnego,
 - udział w postępowaniach dotyczących służebności przesyłu na rzecz Uczelni,
 - opracowywanie informacji i raportów dla władz Uczelni oraz instytucji zewnętrznych (MNiSzW, Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, PiP i inne),
 - przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi na Uczelni regulaminami i zarządzeniami,
 - przygotowanie projektów procedur, regulaminów i unormowań dotyczących obszaru działań Dyrektora Administracyjnego.
 
- wykształcenie min. średnie,
 - min. 2 –letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku,
 - znajomość przepisów z zakresu: postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa cywilnego, gospodarki nieruchomościami,
 - znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point),
 - wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne: komunikacji, współpracy, adaptacji,
 - samodzielność,
 - zaangażowanie,
 - wysoka kultura osobista.
 
- wykształcenie wyższe,
 - umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań,
 - umiejętność działania pod presją czasu,
 - doświadczenie w pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, przede wszystkim TETA.
 
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
 - pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
 - przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
 - atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
 - możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
 - możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa)
 - atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Podobne oferty:
03.11.2025
Starszy technik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Bbsługa i organizacja sekretariatu Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP we Wrocławiu, pobieranie korespondencji, prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących wydziału, prowadzenie terminarza spotkań, narad odpraw wydziału. Redagowanie i...
Więcej informacji09.10.2025
Specjalista ds. środków trwałych i wartości niematerialnych
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
obsługa i analiza dokumentów związanych ze środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi opiniowanie umów i kontraktów dotyczących majątku jednostki procedowanie zamówień zakupowych i kontrola dokumentacji źródłowej prowadzenie...
Więcej informacji09.10.2025
Specjalista ds. nieruchomości i administracji
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży i najmu ruchomości oraz nieruchomości Rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych Obsługa umów w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego Dekretowanie, wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń...
Więcej informacji