- Obsługa połączeń przychodzących
- Aktywna sprzedaż usług klienta
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Wprowadzanie danych do systemu
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Otwartość w relacjach z klientami, również w aspekcie aktywnej sprzedaży
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez e-mail / czat / telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
- Umowę o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie na min.120h
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto lub stawka godzinowa 45 zł/h brutto (na umowie zlecenie) + bonus + prowizja
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Podobne oferty:
25.07.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Concentrix
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefoniczna, przez chat i e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca z zespołem na rzecz lepszej jakości obsługi. Wymagania: Doświadczenie w obsłudze klienta lub w call center (min. 1 rok). Biegłość w...
Więcej informacji23.07.2025
Customer Advisor with Korean
Concentrix
dolnośląskie / Wrocław
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Więcej informacji23.07.2025
Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim
Concentrix
dolnośląskie / Wrocław
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Więcej informacji