- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP).
- Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych.
- Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami.
- Egzekwowanie oświadczeń od podwykonawców, dostawców i usługodawców.
- Wsparcie kierownika w przygotowaniu zestawień, harmonogramów, raportów, prognoz finansowych oraz budżetu.
- Wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe (ekonomia, finanse, kierunki techniczne).
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Minimum podstawowa znajomość procesów finansowych i terminologii budowlanej.
- Zdolności analityczne, dokładność i skrupulatność.
- Komunikatywność i nastawienie na współpracę.
- Doświadczenie w rozliczaniu kontraktów budowlanych w oparciu o FIDIC lub pokrewne.
- Znajomość procesów finansowych i terminologii budowlanej będzie dodatkowym atutem.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.
Podobne oferty:
02.08.2025
Księgowa / Księgowy
Biuro Rachunkowe Bilans Sp. z o.o.
dolnośląskie / Oleśnica
Opis stanowiska: Obsługa księgowa spółek z o.o. Przygotowywanie dokumentów księgowych Księgowanie w programie Symfonia Rozliczanie rozrachunków Tworzenie i wysyłka JPK-Vat7 Wymagania: Minimum 5 lat doświadczenia jako księgowa w biurze rachunkowym...
Więcej informacji24.07.2025
Specjalista ds. rozliczeń
Trakcja S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie...
Więcej informacji24.07.2025
Specjalista ds. rozliczeń
Trakcja S.A.
dolnośląskie / Bierutów
Opis stanowiska Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów rozliczeniowych (faktury, umowy, rachunki, oświadczenia, PŚP). Monitorowanie płatności, należności i zobowiązań kontraktowych. Prowadzenie ewidencji PŚP wraz z załącznikami i fakturami. Egzekwowanie...
Więcej informacji