Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych
- Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty
- Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie zapytań na pierwszym kontakcie
- Użytkowanie narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów
- Identyfikacja możliwości sprzedażowych do zwiększenia obrotów firmy
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesach obsługi
Wymagania:
- Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Znajomość gramatyki i ortografii języka polskiego
- Umiejętności sprzedażowe, nastawienie proklienckie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość długoterminowej współpracy
- Praca zdalna lub hybrydowa dostępna w różnych lokalizacjach w Polsce
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników
- Możliwości rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe, wsparcie w rozwoju kompetencji
- Przyjazne środowisko pracy
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy
Podobne oferty:
02.06.2025
Specialist customer care qa agent
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów...
Więcej informacji