Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych
  • Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty
  • Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie zapytań na pierwszym kontakcie
  • Użytkowanie narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów
  • Identyfikacja możliwości sprzedażowych do zwiększenia obrotów firmy
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesach obsługi
Wymagania:
  • Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
  • Znajomość gramatyki i ortografii języka polskiego
  • Umiejętności sprzedażowe, nastawienie proklienckie
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość długoterminowej współpracy
  • Praca zdalna lub hybrydowa dostępna w różnych lokalizacjach w Polsce
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników
  • Możliwości rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe, wsparcie w rozwoju kompetencji
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.06.2025

Specialist customer care qa agent

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów...

Więcej informacji

Najnowsze ogłoszenia

Praca Wrocław