Współpracujemy z największymi firmami w Polsce, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać razem z nami osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami oraz promowanie ich aktywizacji zawodowej to nasz priorytet, który z powodzeniem realizujemy od wielu lat.
- obsługa klientów (osobiście i telefonicznie),
- praca na recepcji,
- prowadzenie dokumentacji,
- dbanie o wizerunek firmy,
- obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.
- aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane,
- otwartość na pracę zmianową,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w obsłudze klienta min. 6 miesięcy,
- wysoka kultura osobista i komunikatywność.
- umowa o pracę, stabilne zatrudnienie,
- elastyczny grafik,
- pełne wdrożenie,
- prywatna opieka medyczna, karta sportowa,
- dofinansowanie szkoleń i kursów.
Podobne oferty:
01.08.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...
Więcej informacji30.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...
Więcej informacji25.07.2025
Specjalista obsługi klienta
Concentrix
dolnośląskie / Wrocław
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Więcej informacji