Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
- Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail
- Rejestrowanie kontaktów oraz podejmowanych działań w systemie CRM
- Ścisła współpraca z zespołem w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub call center
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) – codzienna praca w tym języku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i skrupulatność
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej, szczególnie z markami premium
- Znajomość systemów CRM
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w 100% zdalną
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Profesjonalne szkolenia branżowe
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit
- Wsparcie zespołu i lidera od pierwszego dnia
Podobne oferty:
01.08.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...
Więcej informacji30.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...
Więcej informacji25.07.2025
Specjalista obsługi klienta
Concentrix
dolnośląskie / Wrocław
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Więcej informacji