Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8?
Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!
- Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje.
- Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania.
- Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Wysoka kultura osobista, odporność na stres i profesjonalizm w kontaktach z klientem.
- Dokładność, świetna organizacja pracy i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie marek premium.
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
- Wygodną pracę w 100% zdalną – bez dojazdów i biurowych ograniczeń.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
- Kompleksowe szkolenia i możliwość rozwoju w branży motoryzacyjnej.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
- Stałe wsparcie zespołu i opiekuna w codziennych wyzwaniach.
Podobne oferty:
07.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych
PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
dolnośląskie / Wrocław
Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...
Więcej informacji05.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Elanders Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz...
Więcej informacji31.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...
Więcej informacji