Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki
Wrocław
Twoje zadania:
  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje.
  • Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania.
  • Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres i profesjonalizm w kontaktach z klientem.
  • Dokładność, świetna organizacja pracy i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
  • Znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie marek premium.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Wygodną pracę w 100% zdalną – bez dojazdów i biurowych ograniczeń.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
  • Kompleksowe szkolenia i możliwość rozwoju w branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
  • Stałe wsparcie zespołu i opiekuna w codziennych wyzwaniach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

07.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych

PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji

dolnośląskie / Wrocław

Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...

Więcej informacji

05.11.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Elanders Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Długołęka

Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz...

Więcej informacji

31.10.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

dolnośląskie / Wrocław

Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...

Więcej informacji

Najnowsze ogłoszenia

Praca Wrocław