- Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach.
- Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie.
- Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań przy pierwszym kontakcie.
- Wykorzystywanie narzędzi CRM (np. Outlook, Salesforce) do zarządzania danymi.
- Identyfikacja okazji sprzedażowych i zgłaszanie nieprawidłowości procesowych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
- Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
- Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność korzystania z systemów CRM.
- Mile widziane: aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) z perspektywą długoterminową.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników.
- Praca zdalna lub hybrydowa (w większych miastach).
- Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie w rozwoju kompetencji sprzedażowych.
- Nowoczesne narzędzia i systemy pracy.
- Przyjazne środowisko i wsparcie zespołu.
Podobne oferty:
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Elanders Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie...
Więcej informacji18.10.2025
Asystent / Asystentka obsługi klienta
AS Pośrednictwo Finansowe
dolnośląskie / Wrocław
Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i przez social media Udzielanie informacji o produktach i usługach Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Prowadzenie i aktualizacja bazy danych Współpraca z innymi działami, aby podnieść jakość obsługi...
Więcej informacji18.10.2025
Asystent / Asystentka obsługi klienta
AS Pośrednictwo Finansowe
dolnośląskie / Oleśnica
Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i przez social media Udzielanie informacji o produktach i usługach Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Prowadzenie i aktualizacja bazy danych Współpraca z innymi działami, aby podnieść jakość obsługi...
Więcej informacji