Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki.bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel) znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie w pracy w obsłudze klientaZnajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej. Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
8 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Podobne oferty:
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Elanders Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie...
Więcej informacji02.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje Główne Zadania Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach. Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie...
Więcej informacji18.10.2025
Asystent / Asystentka obsługi klienta
AS Pośrednictwo Finansowe
dolnośląskie / Wrocław
Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i przez social media Udzielanie informacji o produktach i usługach Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Prowadzenie i aktualizacja bazy danych Współpraca z innymi działami, aby podnieść jakość obsługi...
Więcej informacji