Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specialist customer care qa agent
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1946
OBOWIĄZKI:
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów nawigacyjnych, a także dostarczanie informacji zwrotnej dotyczącej działań korygujących i zapobiegawczych ;Przeprowadzanie regularnych kalibracji z członkami zespołu oraz interesariuszami w celu promowania najlepszych praktyk ;Dokumentowanie wyników kontroli jakości w standardowych systemach firmy i przekazywanie ich odpowiednim oddziałom ;Samodzielna realizacja projektów działowych oraz prowadzenie dochodzeń i analizy dotyczących obsługi klienta na potrzeby kadry zarządzającej ;Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj. 01.06.2025 do 31.08.2025, praca w godzinach od 8.00-16.00Miejsce pracy: ul. Bierutowska 57-59, 51-317 Wrocław
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogólnokształcące Dwa i pół roku doświadczenia w obsłudze klienta oraz min. dziesięć lat na stanowisku asystentki lub sekretarki.bardzo dobra organizacja pracy, komuniktywność, umiejętność pracy w zespole wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne biegła obsługa komputera , internetu, Pakiet Office (word , excel) znajomość język angielskiego na poziomie B1 w mowie i pismie znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C2 w mowie i piśmie tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracydoświadczenie w pracy w obsłudze klientaZnajomość j.hiszpańskiego na poziomie biegłym w związku z współpracą z oddziałami firmy w Ameryce Środkowej. Posiadanie certyfikatu za zakresu Risk Management będzie dodatkowym atutem.

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

8 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Podobne oferty:

03.11.2025

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Elanders Polska Sp. z o.o.

dolnośląskie / Długołęka

Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie...

Więcej informacji

02.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.

dolnośląskie / Wrocław

Twoje Główne Zadania Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach. Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie...

Więcej informacji

18.10.2025

Asystent / Asystentka obsługi klienta

AS Pośrednictwo Finansowe

dolnośląskie / Wrocław

Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i przez social media Udzielanie informacji o produktach i usługach Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Prowadzenie i aktualizacja bazy danych Współpraca z innymi działami, aby podnieść jakość obsługi...

Więcej informacji

Najnowsze ogłoszenia

Praca Wrocław