Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa komputera powyżej 4 godzin, - praca administracyjno-biurowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy komputerze, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - budynek posiada dwie windy, - drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - wejście do budynku bez barier architektonicznych, - odpowiednio dostosowana 1 toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Porządkuje i opracowywuje zasób archiwalny w Urzędzie zgodnie z zasadami Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji Archiwalnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), w tym sporządza spisy zdawczo-odbiorcze, przyjmuje dokumenty do archiwum zakładowego, brakuje dokumenty, tworzy raporty, przekazuje dokumentację do Archiwów Państwowych, obsługuje eArchiwum.
- Analizuje i przedkłada do akceptacji kierownikowi wydziału harmonogramy wewnętrzne badań statystycznych.
- Przeprowadza czynności kontrolne zgodnie z "Zasadami i trybem prowadzenia kontroli wewnętrznej w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu" oraz opracowywuje protokoły z przeprowadzonych kontroli.
- Zastępuje koordynatora czynności kancelaryjnych w ramach obługi Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : do 1 roku w obszarze zagadnień archiwalnych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny
- Łatwość komunikacji
- Wysoka kultura osobista
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
31.07.2025
Referent d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych
Urząd Gminy Udanin
dolnośląskie / Udanin
Sprawy dotyczące zameldowania i wymeldowania ludności.Aktualizacja bazy.Nadawanie nr pesel.Wydawanie zaświadczeń ze zbiorów meldunkowych.Realizacja zadań związanych z wyborami i referendami.Sporządzanie wykazów dzieci podległych oboiązkowi szkolnemu dla...
Więcej informacji31.07.2025
Starszy referent
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia...
Więcej informacji31.07.2025
Starszy referent
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia...
Więcej informacji