Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1) wykształcenie: średnie,2) Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej, konieczne udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień publicznych -WARUNEK KONIECZNY Podstawowe wymagania:praktyczna znajomość obsługi komputera Microsoft Office (Word, Excel),praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i jej aktów wykonawczych,dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Podobne oferty:
18.07.2025
Starszy referent
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia...
Więcej informacji16.07.2025
Starszy referent
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
dolnośląskie / Oława
Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia...
Więcej informacji15.07.2025
Samodzielny referent
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa komputera powyżej 4 godzin, - praca administracyjno-biurowa, - obsługa klientów zewnętrznych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: -...
Więcej informacji