



Wydział Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej poszukuje osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za utrzymanie w sprawności infrastruktury Wydziału, znajdujących się w salach wykładowych oraz laboratoriach dydaktycznych.
- Współpraca przy opracowywaniu wniosków inwestycyjnych oraz zamówień na aparaturę i oprogramowanie,
- Przyjmowanie nowo zakupionej aparatury zgodnie z dokumentacją techniczną i finansową oraz przygotowywanie opisów faktur,
- Obsługa spraw celnych związanych z zakupem aparatury, m.in. współpraca z agencjami celnymi i dostawcami, weryfikacja prawidłowości danych zawartych w dokumentach, tłumaczenie faktur (w uzgodnieniu z zamawiającym) oraz zapewnienie kompletnej dokumentacji do rozliczeń,
- Nadzór nad zagospodarowaniem aparatury po zakończeniu zlecenia, wsparcie w organizacji relokacji, przygotowywanie propozycji likwidacji i złomowania zbędnej aparatury oraz udział w pracach Komisji Kasacyjnej,
- Reklamowanie wadliwych dostaw lub niezgodnych z zamówieniem oraz wsparcie w zakresie współpracy z serwisami, legalizacji, napraw i przeglądów technicznych aparatury,
- Prowadzenie magazynu aparatury oraz zapewnienie jej właściwego przechowywania i zabezpieczenia, a także udział w inwentaryzacjach,
- Wypożyczanie sprzętu na podstawie rewersów mienia, kontrola zwrotów oraz prowadzenie związanej z tym ewidencji,
- Udzielanie informacji o dostępnej aparaturze i możliwościach zakupu oraz prowadzenie ewidencji aparatury i przedmiotów małowartościowych, w tym obsługa elektronicznych ksiąg inwentarzowych i oznakowanie sprzętu numerami inwentarzowymi,
- Obsługa systemów informatycznych obowiązujących na Uczelni, w tym wprowadzanie danych związanych z ewidencją i obiegiem dokumentacji,
- Obsługa techniczna laboratoriów dydaktycznych, sal wykładowych, wykładów zdalnych oraz telekonferencji,
- Współpraca z administracją Wydziału, katedrami oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni,
- Udział w szkoleniach i spotkaniach służbowych oraz bieżące śledzenie przepisów administracyjnych związanych z zakresem obowiązków.
- Wykształcenie min. średnie techniczne,
- Doświadczenie w pracy z komputerem, w tym biegłość w obsłudze programów MS Word, MS Excel,
- Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność efektywnej komunikacji.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- Pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora,
- Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa),
- Atrakcyjna lokalizacja w centrum Wrocławia.
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Podobne oferty:
19.07.2025
Inspektor ds. technicznych w administracji osiedla
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Praca związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi nadzór nad pomiarami temperatury c.o i c.w w mieszkaniach, nadzór nad pracami węzłow cieplnych, terminowym odczytem wskazań mierników wody, energii cieplnej itp.Umowa o pracę na...
Więcej informacji16.07.2025
Technik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do funkcjonowania ekspedycji Poczty Specjalnej, nadawanie oraz pobieranie przesyłek od i do przedstawicieli operatora pocztowego. Przyjmowanie i wydawanie korespondencji uprawnionym przedstawicielom jednostek...
Więcej informacji14.07.2025
Specjalista ds. administracyjnych
Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji biurowej. Organizacja bieżącej pracy oraz nadzór nad zaopatrzeniem biura. Redagowanie pism i przygotowywanie raportów. Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej. Wymagania: Prawo jazdy kat. B –...
Więcej informacji