- Obsługa klienta stacjonarnie i telefonicznie,
- Praca na recepcji,
- Zarządzanie dokumentacją,
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Obsługa transakcyjna (kasa fiskalna, terminal, faktury).
- Orzeczenie o niepełnosprawności (preferowane),
- Gotowość do pracy zmianowej,
- Biegła znajomość angielskiego,
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
- Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne.
- Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia,
- Elastyczność grafiku,
- Kompleksowe szkolenie wstępne,
- Prywatna opieka zdrowotna i karta sportowa,
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów rozwijających umiejętności.
Podobne oferty:
07.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta - Biuro Handlowe - Rynek Przewozu Artykułów Budowlanych
PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji
dolnośląskie / Wrocław
Co będzie należeć do Twoich zadań: Sporządzanie propozycji handlowych oraz planowanych do zawarcia umów handlowych i aneksów Przygotowywanie oraz uzgodnienia formalne wniosków dotyczących spraw związanych z umowami handlowymi, kompletowanie dokumentacji...
Więcej informacji05.11.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Elanders Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów mailowo i telefonicznie Prowadzenie zleceń od przyjęcia zamówienia do finalizacji i wystawienia faktury Weryfikacja i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych Przygotowywanie dokumentów, raportów i analiz...
Więcej informacji31.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej. Aktywna sprzedaż i...
Więcej informacji