- Obsługa klienta stacjonarnie i telefonicznie,
- Praca na recepcji,
- Zarządzanie dokumentacją,
- Podtrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Obsługa transakcyjna (kasa fiskalna, terminal, faktury).
- Orzeczenie o niepełnosprawności (preferowane),
- Gotowość do pracy zmianowej,
- Biegła znajomość angielskiego,
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
- Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne.
- Umowę o pracę i stabilność zatrudnienia,
- Elastyczność grafiku,
- Kompleksowe szkolenie wstępne,
- Prywatna opieka zdrowotna i karta sportowa,
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów rozwijających umiejętności.
Podobne oferty:
20.07.2025
Specjalista obsługi klienta
Concentrix
dolnośląskie / Wrocław
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...
Więcej informacji19.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować w sytuacjach...
Więcej informacji19.07.2025
Specjalista ds. Organizacji Spotkań i Współpracy z Klientem
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Codzienna współpraca z klientami i dostawcami zewnętrznymi Organizacja spotkań, wydarzeń oraz zamówień cateringowych Obsługa niestandardowych zapytań oraz bieżących zamówień Koordynacja rezerwacji sal w systemie Rozliczanie zamówień oraz współpraca z...
Więcej informacji