Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Obowiązki:
- codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie;
 - kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów)
 - weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym
 - współpracę z pozostałymi działami firmy w celu jak najsprawniejszej realizacji zamówień Klienta
 - generowanie dokumentów systemowych, sporządzanie raportów i analiz
 - dbanie o prawidłowy przebieg obsługiwanych procesów
 - realizacja zadań zgodnie z obowiązującą polityką firmy
 
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
 - wykształcenia min. średniego
 - obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności Excel);
 - dokładności, rzetelności;
 - Zdolność do efektywnej realizacji zadań również pod presją czasu
 - umiejętności pracy w zespole
 - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
 
- pracę w międzynarodowej firmie
 - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 - pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
 - pakiety medyczne
 - ubezpieczenie grupowe
 - świadczenia socjalne
 
Podobne oferty:
02.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje Główne Zadania Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach. Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie...
Więcej informacji18.10.2025
Asystent / Asystentka obsługi klienta
AS Pośrednictwo Finansowe
dolnośląskie / Wrocław
Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i przez social media Udzielanie informacji o produktach i usługach Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Prowadzenie i aktualizacja bazy danych Współpraca z innymi działami, aby podnieść jakość obsługi...
Więcej informacji18.10.2025
Asystent / Asystentka obsługi klienta
AS Pośrednictwo Finansowe
dolnośląskie / Oleśnica
Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i przez social media Udzielanie informacji o produktach i usługach Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Prowadzenie i aktualizacja bazy danych Współpraca z innymi działami, aby podnieść jakość obsługi...
Więcej informacji