Aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
Obowiązki:
- codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie;
- kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów)
- weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym
- współpracę z pozostałymi działami firmy w celu jak najsprawniejszej realizacji zamówień Klienta
- generowanie dokumentów systemowych, sporządzanie raportów i analiz
- dbanie o prawidłowy przebieg obsługiwanych procesów
- realizacja zadań zgodnie z obowiązującą polityką firmy
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenia min. średniego
- obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności Excel);
- dokładności, rzetelności;
- Zdolność do efektywnej realizacji zadań również pod presją czasu
- umiejętności pracy w zespole
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- pracę w międzynarodowej firmie
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- pakiety medyczne
- ubezpieczenie grupowe
- świadczenia socjalne
Podobne oferty:
03.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Elanders Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie...
Więcej informacji02.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje Główne Zadania Rejestrowanie zamówień produktów i usług w systemach. Udzielanie informacji o zamówieniach, modyfikacje i wsparcie w ofercie. Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług firmy. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie...
Więcej informacji18.10.2025
Asystent / Asystentka obsługi klienta
AS Pośrednictwo Finansowe
dolnośląskie / Wrocław
Kontakt z klientami telefonicznie, mailowo i przez social media Udzielanie informacji o produktach i usługach Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji Prowadzenie i aktualizacja bazy danych Współpraca z innymi działami, aby podnieść jakość obsługi...
Więcej informacji