- Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu.
- Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji.
- Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie.
- Organizowanie spotkań z kontrahentami.
- Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług.
- Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami.
- Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby firmy.
- Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych.
- Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń w jednostce.
- Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej podległego kontraktu oraz wspieranie innych procesów administracyjnych w ramach struktury organizacyjnej.
- Minimum średnie wykształcenie - preferowane w obszarze administracji, ekonomii lub techniczne budowlane.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
- Wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, samodzielność.
Mile widziane: - Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie kompetencji.
- Znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC, terminologii budowlanej i/lub procesów administracyjnych w firmie budowlanej.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.
- Dodatkowe świadczenia socjalne.
- Bony towarowe.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Program rekomendacji pracowników.
- Możliwść uzyskania uprawnień.
- System premiowy.
Podobne oferty:
08.08.2025
Referent / Referentka ds. techniczno-administracyjnych
Politechnika Wrocławska
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za utrzymanie w sprawności infrastruktury Wydziału, znajdujących się w salach wykładowych oraz laboratoriach dydaktycznych. Zakres obowiązków: Współpraca przy...
Więcej informacji05.08.2025
Specjalista/tka ds. administracyjnych w dziale produkcji technicznej
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Prowadzenie grafiku rezerwacji instrumentów i strojeń, koordynacja pracy stroicieli; Sporządzanie umów i dokumentów rozliczeniowych, rozliczanie pracy pracowników (umowy cywilnoprawne); Przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie procesu zakupu instrumentów i...
Więcej informacji04.08.2025
Młodszy Specjalista ds. administracyjnych
Trakcja S.A.
dolnośląskie / Bierutów
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie....
Więcej informacji