- Projektowanie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla B2B.
- Negocjacje oraz kontraktowanie umów handlowych.
- Analiza rynkowa, pomiar efektywności sprzedaży, identyfikacja nowych możliwości.
- Koordynacja współpracy międzydziałowej.
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kluczowymi kontami w dystrybucji B2B.
- Znajomość branży i potrzeb klientów hurtowych, umiejętności negocjacyjne.
- Orientacja na wyniki, umiejętność strategizowania, wykształcenie wyższe.
- Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i premie.
- Samochód firmowy, telefon, laptop.
- Szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do klientów.
Podobne oferty:
14.10.2025
Manager Klientów Korporacyjnych
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Jako Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie zarządzanie istniejącym portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: Rozpoznawanie potrzeb klientów i...
Więcej informacji24.09.2025
Account Manager - sprzedaż usług teleinformatycznych
m-PLAY
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta Prowadzenie...
Więcej informacji22.08.2025
Starszy Manager Klientów Korporacyjnych
Credit Agricole Bank Polska S.A.
dolnośląskie / Wrocław
Twoja rola Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: Rozpoznawanie potrzeb klientów...
Więcej informacji