Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 157810

Warunki pracy


  • praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  • praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
  • budynek komisariatu jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.  

 

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat jednostki w zakresie przyjmowania, rozdzielania, ewidencjonowania i wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca, wewnętrznej poczty specjalnej oraz obsługa korespondencji bieżącej zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjnymi celem zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji obiegu dokumentów Wydziału Prewencji.
  • Prowadzi Punkt Kancelaryjny jednostki w zakresie dokumentów oznaczonych klauzulą „poufne” i „zastrzeżone” w celu zapewnienia właściwego rejestrowania, przechowywania i wydawania dokumentów niejawnych.
  • Prowadzi ewidencję wyjazdów służbowych, urlopów, zwolnień lekarskich, czasu pracy funkcjonariuszy Wydziału Prewencji i pracowników cywilnych oraz sporządzanie podstaw do wypłaty dla pracowników cywilnych oraz statystyk w zakresie absencji funkcjonariuszy Wydziału Prewencji celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki oraz zapewnienia należnych świadczeń osobom uprawnionym.
  • Uczestniczy w czynnościach w prowadzonych postępowaniach powypadkowych w celu zebrania materiałów niezbędnych do wyjaśnienia sprawy dla zachowania terminowości zakończenia jej przez Zespół ds. BHP KMP we Wrocławiu.
  • Prowadzi ewidencję wydawanych posiłków profilaktycznych i nalicza równoważnik pieniężny za niewykorzystany posiłek oraz zwrot kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby dla uprawnionych funkcjonariuszy celem wypłaty należności osobom upoważnionym.
  • Prowadzi ewidencję referentek, kluczy elektronicznych, pieczęci i stempli oraz zaopatruje pracowników w materiały biurowe, druki i inne przedmioty niezbędne w pracy biurowej, celem zapewnienia prawidłowej pracy i ewidencji sprzętu będącego na stanie jednostki.
  • Archiwizuje wytworzone dokumenty oraz przekazuje je do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
  • Pełni zastępstwo w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej za pracownika nieobecnego z przyczyn usprawiedliwionych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania sekretariatu komisariatu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli Poufne wydane przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów: ustawa o Policji i aktów wykonawczych do ustawy, kodeks postępowania administracyjnego, kodeks pracy
  • umiejętność redagowania pism
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty:

05.11.2025

Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością Wejście do...

Więcej informacji

04.11.2025

Inspektor

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Warunki pracy praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Zakres zadań Prowadzi...

Więcej informacji

31.10.2025

Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

dolnośląskie / Wrocław

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością....

Więcej informacji

Najnowsze ogłoszenia

Praca Wrocław