Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym;
- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk;
- praca będzie wykonywana w systemie jednozmianowym;
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy czasu dobowego;
Zakres zadań
- Prowadzi sekretariat Referatu III celem zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania.
- Obsługuje korespondencję wpływającą i wysyłaną za pośrednictwem aplikacji E-komenda, E-nadawca oraz obsługuje korespondencję bieżącą celem zapewnienia terminowej realizacji obiegu dokumentów.
- Wprowadza dane do Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie spraw kadrowych celem zachowania terminowości realizacji spraw.
- Prowadzi ewidencję oraz koordynuje zagadnienia w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich oraz realizuje zagadnienia dotyczące badań profilaktycznych pracowników cywilnych i funkcjonariuszy Wydziału w celu zachowania bieżącej analizy wykorzystania urlopów i ciągłości zdolności do pracy na określonych stanowiskach.
- Sprządza zbiorcze zestawienia druków L-4 funkcjonariuszy w celach sprawozdawczych.
- Wprowadza dane do Internetowego Systemu Ewidencji Mandatów PUE-Mandaty w celu rejestracji mandatów karnych w programie.
- Archiwizuje wytworzone w Referacie III dokumenty oraz przekazuje je do Składnicy Akt Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
- Pod nieobecość pracownika sekretariatu w zastępstwie prowadzi sekretariaty wchodzące w skład Wydziału celem zachowania ciągłości jego funkcjonowania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Wysoka kultura osobista.
- Komunikatywność.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Umiejętność stosowania przepisów.
- Znajomość obsługi programów biurowych i komputerowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Zakres zadań Prowadzi...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk, budynek komisariatu...
Więcej informacji31.10.2025
Inspektor wojewódzki
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością....
Więcej informacji