Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa, w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godzin
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, skanera, drukarki, faks)
- budynek jest częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę
Zakres zadań
- realizuje zadania w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji wpływającej do Komendy wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowego dostarczenia ich do adresatów
- weryfikuje korespondencję adresowaną do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendanta lub Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu pod kątem pilności jej dostarczenia
- prowadzi – w formie elektronicznej lub papierowej – dokumentację związaną z rejestracją wpływu, obiegiem oraz dalszą dystrybucją przesyłek przetwarzanych w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, celem utrzymania aktualności i przejrzystości tych dokumentów
- bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie wyjaśniania wątpliwości dotyczących nadawcy lub adresata, błędów adresowych czy przesyłek omyłkowo przesłanych, celem ustalenia stanu faktycznego i eliminowania błędów w tym zakresie
- obsługuje interesantów w zakresie przyjmowania i wydawania korespondencji
- rejestruje korespondencję w dzienniku elektronicznym, a także w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz w innych przyjętych w Komendzie systemach ewidencji
- zapewnia sprawne działanie i funkcjonowanie urządzeń biurowych, w celu utrzymania należytego poziomu komunikacji wewnętrznej
- w przypadku konieczności wynikających z przyczyn organizacyjno-absencyjnych, wsparcie ekspedycji Poczty Specjalnej w postaci m.in. rejestracji, przyjmowania i wydawania korespondencji stanowiącej obrót Poczty Specjalnej uprawnionym przedstawicielom jednostek organizacyjnych podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji we Wrocławiu oraz przedstawicielom podmiotów zewnętrznych w placówce Poczty Specjalnej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy na stanowisku kancelaryjno –biurowym
- umiejętność współdziałania i komunikatywności
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
- umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji
- odpowiedzialność i sumienność
- umiejętność ustalania priorytetów
- samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych
- dyspozycyjność, asertywność oraz lojalność i dyskrecja
- znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe o kierunku dowolnym
- ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjno - administracyjnej lub postępowań z dokumentami albo komunikacji wewnętrznej
- ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do przetwarzania informacji niejawnych wydane przez Policję, ABW lub SKW
- wiedza z zakresu dokumentowania i obrotu korespondencji przetwarzanej w urzędzie
- wiedza z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz ochronie danych osobowych
Podobne oferty:
05.11.2025
Inspektor wojewódzki
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością Wejście do...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Zakres zadań Prowadzi...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk, budynek komisariatu...
Więcej informacji