Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca na parterze budynku komendy,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym,
- w budynku jest winda, podjazd przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi i nadzoruje zagadnienia związane z przebiegiem służby funkcjonariuszy (przyjęcia, mianowania, przeniesienia, zwolnienia) oraz wydaje decyzje administracyjne w tym zakresie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi kadrowej policjantów.
- Współpracuje z kierownikami jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku pracy, w celu prawidłowej realizacji procedur kadrowych.
- Ustala uprawnienia funkcjonariuszy do nagród i innych świadczeń oraz przygotowuje decyzje w tych sprawach, w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji o świadczeniach pieniężnych przysługujących ze stosunku służbowego.
- Zakłada i prowadzi teczki akt osobowych funkcjonariuszy, w celu prawidłowego przechowywania dokumentacji wymaganej odrębnymi przepisami.
- Udziela merytorycznych wskazówek policjantom i ich przełożonym o prawach i obowiązkach policjantów celem prawidłowego ich stosowania.
- Opiniuje raporty policjantów dotyczące dodatkowego zatrudnienia, w celu podjęcia przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu decyzji w tym zakresie.
- Przygotowuje akta osobowe zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji, w celu bieżącego przekazywania do archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- umiejętność stosowania przepisów prawa
- znajomość obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydanego przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
05.11.2025
Inspektor wojewódzki
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością Wejście do...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Zakres zadań Prowadzi...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk, budynek komisariatu...
Więcej informacji