Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
 - Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
 - Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
 - Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
 - Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych. 
 - Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
 
Zakres zadań
- przeprowadza i koordynuje kontrole planowe i pozaplanowe w jednostkach samorządu terytorialnego, w jednostkach zespolonej i niezespolonej administracji rządowej w województwie, w jednostkach podporządkowanych i nadzorowanych przez Wojewodę oraz jednostkach podległych organizacyjnie Wojewodzie
 - przeprowadza i koordynuje wewnętrzne kontrole planowe i pozaplanowe
 - przeprowadza kontrole działalności tłumaczy przysięgłych
 - sporządza dokumentację pokontrolną dotyczącą przeprowadzonej kontroli
 - sporządza sprawozdania, zestawienia i analizy dotyczące działalności kontrolnej urzędu
 
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z przeprowadzaniem kontroli lub/i przeprowadzaniem audytu wewnętrznego w administracji publicznej
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
 - znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
 - znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
 - wymagane kompetencje: komunikacja, organizacja pracy, współpraca w zespole
 - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego
 - Korzystanie z pełni praw publicznych
 - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
23.09.2025
Specjalista
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,...
Więcej informacji12.09.2025
Koordynator ds. prawnych
Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska
dolnośląskie / Wrocław
Opis Przygotowywanie i obsługa dokumentacji (pisma, protokoły, uchwały, raporty, materiały na spotkania i zjazdy) Wsparcie prawne w bieżącej działalności organizacji (analiza i opracowanie umów, prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji) Organizacja...
Więcej informacji07.09.2025
Koordynator obsługi prawnej
Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska
dolnośląskie / Wrocław
Twoje główne zadania Przygotowywanie i obsługa dokumentacji prawnej oraz administracyjnej Analiza i opracowywanie umów, nadzór nad korespondencją i ewidencją dokumentów Organizacja i obsługa spotkań (notatki, raporty) Koordynacja działań z partnerami,...
Więcej informacji