Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax)
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach: wpisu, wpisu zmian, odmowy wpisu, odmowy wpisu zmian, wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru,
- prowadzi sprawy związane ze sprawozdawczością statystyczną statystyki publicznej jednostek systemu opieki zdrowotnej dotyczące m.in. zachorowalności, leczonych w ambulatoryjnej i stacjonarnej opiece zdrowotnej, kadry medycznej i profilaktyki zdrowotnej,
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach o wydanie opinii o celowości inwestycji w ochronie zdrowia,
- prowadzi sprawy związane ze sporządzaniem sprawozdań dot. sytuacji finansowej i struktury zobowiązań finansowych publicznych jednostek systemu opieki zdrowotnej,
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach wymierzania kar pieniężnych w przypadku naruszenia przepisów ustawy o działalności leczniczej,
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach wydania zgody bądź odmowy na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej przez jednostki lub komórki organizacyjne zakładu leczniczego oraz wymierzenia kary finansowej w przypadku czasowego zaprzestania działalności jednostek lub komórek organizacyjnych zakładu leczniczego bez zachowania ustawowego trybu,
- prowadzi sprawy związanie z opracowaniem Wojewódzkiego Planu szczególnej opieki geriatrycznej dla województwa dolnośląskiego, jego aktualizacją i monitorowaniem działalności centrów zdrowia w zakresie organizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej,
- rozpatruje skargi na usługi zdrowotne świadczone przez podmioty lecznicze.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 2 lata w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze zdrowia publicznego
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o działalności leczniczej
- znajomość ustawy o wyrobach medycznych
- znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców
- znajomość o ustawy prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru
- znajomość rozporządzenia w sprawie kodów identyfikacyjnych dla podmiotów leczniczych oraz szczegółowych zasad ich nadawania
- znajomość rozporządzania w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego
- znajomość rozporządzenia w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne
- znajomość ustawy o statystyce medycznej i aktów wykonawczych do tej ustawy
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość rozporządzenia w sprawie formularza Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia
- znajomość map potrzeb zdrowotnych
- znajomość Wojewódzkiego Planu Transformacji dla województwa dolnośląskiego
- znajomość Krajowego Planu transformacji
- znajomość ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
- umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
- komunikatywność - poziom przeciętny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
05.11.2025
Inspektor wojewódzki
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością Wejście do...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Zakres zadań Prowadzi...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk, budynek komisariatu...
Więcej informacji