Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze w budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1.
- Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd,
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax),
- Permanenta obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach dokumentów wydawanych cudzoziemcom w oparciu o zapisy ustawy o cudzoziemcach,
- przygotowuje zaświadczenia, odpowiedzi na zapytania indywidualne oraz wnioski innych organów, służb i instytucji- w sprawach objętych merytoryczną działalnością Oddziału,
- prowadzi rejestry spraw objętych merytoryczną działalnością Oddziału,
- przygotowuje wnioski o zobowiązanie cudzoziemca do powrotu, do właściwego miejscowo komendanta oddziału Straży Granicznej lub komendanta placówki Straży Granicznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze prowadzenia postępowań administracyjnych
- znajomość języków angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego lub ukraińskiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość ustawy o cudzoziemcach wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość KPA
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
- umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
- komunikatywność - poziom przeciętny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
05.11.2025
Inspektor wojewódzki
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością Wejście do...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na II kondygnacji budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Zakres zadań Prowadzi...
Więcej informacji04.11.2025
Inspektor
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
dolnośląskie / Wrocław
Warunki pracy praca na parterze budynku, wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk, budynek komisariatu...
Więcej informacji