- Rozdzielanie zadań pracownikom i pilnowanie ich wykonania (zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, higieny itp.).
- Pomoc koordynatorowi sklepu w organizacji pracy.
- Dbanie o dobry wygląd sklepu.
- Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta.
- Podejmowanie działań, aby sklep osiągał dobre wyniki.
- Zarządzanie stanem magazynowym, zamawianie towarów i sprawdzanie ich dostępności.
- Dbanie o terminowe i prawidłowe przyjmowanie dostaw.
- Obsługiwanie sprzedaży internetowej (Click&Collect).
- Kontrolowanie jakości pracy zespołu (uprzejmość, wygląd).
- Kontrolowanie jakości produktów (daty ważności, normy przechowywania).
- Segregowanie palet i opakowań.
- Uczestniczenie w inwentaryzacjach towarów.
- Doświadczenia w handlu i obsłudze klienta.
- Umiejętności zarządzania zespołem (mile widziane).
- Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
- Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office i pakiet Google).
- Odpowiedzialności, samodzielności i zaangażowania.
- Znajomości zasad HACCP i BHP.
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- szkolenia zawodowe i specjalistyczne,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, konkursy motywacyjne, dostęp do platformy językowej oraz platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.
Podobne oferty:
06.10.2025
Kierownik Zmiany
Carrefour Polska Sp. z o.o.
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania: Zarządzanie całym zespołem sklepu poprzez organizację pracy, wyznaczanie priorytetów i nadzór. Zapewnienie poprawnej realizacji zadań zgodnie z modelem organizacyjnym (w tym zarządzanie pracą pracowników Carrefour i firm zewnętrznych)....
Więcej informacji01.10.2025
Kierownik Operacyjny Sklepu
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Zarządzanie zespołem sklepu: organizacja pracy, nadzór i motywowanie pracowników Dbanie o realizację zadań zgodnie ze standardami i procedurami Zapewnienie atrakcyjności sklepu (czystość, ekspozycja, zgodność z polityką firmy) Nadzór nad obiegiem...
Więcej informacji13.07.2025
Kierownik Sklepu
Klient portalu Praca.pl
dolnośląskie / Wrocław
Realizacja celów sprzedażowych i marketingowych oraz wdrażanie projektów centralnych Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu, w tym współpraca z serwisami technicznymi Rekrutacja, zatrudnianie i szkolenie personelu Nadzór nad organizacją czasu pracy...
Więcej informacji