Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
- Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów.
 - Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług.
 - Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów.
 - Tworzenie i aktualizowanie raportów.
 - Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
 
- Ma wykształcenie ekonomiczne.
 - Posiada doświadczenie administracyjne lub asystenckie (mile widziane).
 - Zna język niemiecki na dobrym poziomie.
 - Potrafi świetnie się zorganizować i dba o szczegóły.
 - Zna MS Office, szczególnie Excel.
 - Mile widziane – zainteresowanie tematyką techniczną.
 
- Eventy & duch zespołowy.
 - Onboarding & stały rozwój.
 - Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
 - Firma rodzinna & szybkie decyzje.
 - Premie uznaniowe.
 - Zdrowie w miejscu pracy.
 - Ekspansja.
 - Program poleceń pracowniczych.
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Administrator nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Zarządzanie umowami najmu i usług. Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych. Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami. Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Obsługa...
Więcej informacji01.11.2025
Praktykant ds. Administracji Nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych Zajmiesz się pracą administracyjną...
Więcej informacji01.11.2025
Administrator Nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Administrowanie umowami leasingowymi i serwisowymi. Kooperacja przy rozliczeniach operacyjnych dla nieruchomości komercyjnych. Generowanie statystyk i analiz porównawczych. Sporządzanie raportów dodatkowych wydatków operacyjnych. Zarządzanie...
Więcej informacji