Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
- Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów.
- Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług.
- Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów.
- Tworzenie i aktualizowanie raportów.
- Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
- Ma wykształcenie ekonomiczne.
- Posiada doświadczenie administracyjne lub asystenckie (mile widziane).
- Zna język niemiecki na dobrym poziomie.
- Potrafi świetnie się zorganizować i dba o szczegóły.
- Zna MS Office, szczególnie Excel.
- Mile widziane – zainteresowanie tematyką techniczną.
- Eventy & duch zespołowy.
- Onboarding & stały rozwój.
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
- Firma rodzinna & szybkie decyzje.
- Premie uznaniowe.
- Zdrowie w miejscu pracy.
- Ekspansja.
- Program poleceń pracowniczych.
Podobne oferty:
06.11.2025
Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...
Więcej informacji05.11.2025
Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie...
Więcej informacji03.11.2025
Administrator nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Zarządzanie umowami najmu i usług. Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych. Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami. Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Obsługa...
Więcej informacji