Ogłoszenie numer: 10378110, z dnia 2025-11-03

Administrator nieruchomości
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Zarządzanie umowami najmu i usług.
 - Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych.
 - Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami.
 - Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych.
 - Obsługa korespondencji z najemcami i zarządzanie zastrzeżeniami do zestawień miesięcznych.
 - Wprowadzanie danych do specjalistycznego oprogramowania i inne zadania administracyjne.
 
Wymagania
- Wykształcenie z zakresu ekonomii.
 - Biegła znajomość języka niemieckiego.
 - Znajomość MS Office, szczególnie Excel.
 - Zdolności do samodzielnej i dokładnej pracy.
 - Wdrożenie w naszej centrali w Niemczech.
 
Oferujemy
- Premie uznaniowe.
 - Szybkie procesy decyzyjne w strukturze firmy rodzinnej.
 - Programy rozwojowe oraz onboarding.
 - Ergonomiczne miejsca pracy.
 - Program poleceń pracowniczych.
 
Podobne oferty:
01.11.2025
Praktykant ds. Administracji Nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Czego możesz się spodziewać? Poznasz branżę zarządzania nieruchomościami od strony biurowej Wesprzesz specjalistyczne działy w codziennych zadaniach Będziesz brać udział w ciekawych projektach i procesach handlowych Zajmiesz się pracą administracyjną...
Więcej informacji01.11.2025
Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie...
Więcej informacji01.11.2025
Administrator Nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska: Administrowanie umowami leasingowymi i serwisowymi. Kooperacja przy rozliczeniach operacyjnych dla nieruchomości komercyjnych. Generowanie statystyk i analiz porównawczych. Sporządzanie raportów dodatkowych wydatków operacyjnych. Zarządzanie...
Więcej informacji