
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące zarządzanie i utrzymanie obiektów, dbając o jej sprawne funkcjonowanie, bezpieczeństwo oraz stan techniczny. Do głównych zadań będzie należała koordynacja prac serwisowych oraz reagowanie na zgłoszenia użytkowników obiektu.
- administrowanie powierzoną infrastrukturą – obiektami, posesją oraz przynależnymi budowlami, wraz z prowadzeniem książki obiektu budowlanego,
- nadzór nad eksploatacją obiektu i jego wyposażeniem – koordynowanie przeglądów i kontroli technicznych, zgłaszanie usterek pokontrolnych oraz współpraca z uczelnianymi służbami technicznymi i firmami zewnętrznymi, udział w pracach komisji odbiorowych oraz wprowadzanie Wykonawców na plac budowy,
- współpraca z użytkownikami pomieszczeń – przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek oraz monitorowanie postępu ich realizacji,
- bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni – w zakresie danych dotyczących pomieszczeń, wywozu odpadów, sprzątania oraz aktualizacji informacji administracyjnych,
- prowadzenie wewnętrznej ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz materiałów – w tym wystawianie
i aktualizacja rewersów, - nadzór nad pracą podległych pracowników – bieżąca kontrola czystości oraz rzetelności pracy pracowników sprzątających, przestrzeganie regulaminów Uczelni, kontrola i zatwierdzanie list obecności oraz kart miesięcznej ewidencji czasu pracy podległych pracowników, a także realizacja innych poleceń przełożonych związanych z administrowaniem obiektu.
- wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami,
- mile widziane studia, kursy zarządzania nieruchomościami,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas,
- praca w godzinach 7.30 -15.30 od poniedziałku do piątku, w pełnym wymiarze czasu pracy,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe).
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Podobne oferty:
06.11.2025
Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...
Więcej informacji05.11.2025
Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie...
Więcej informacji03.11.2025
Administrator nieruchomości
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K
dolnośląskie / Wrocław
Zarządzanie umowami najmu i usług. Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych. Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami. Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Obsługa...
Więcej informacji